Live Stream

Live Stream
live

Friday, November 25, 2011

arkadaş aynı evde birlikte yaşayacak arkadaş arıyorum

arkadaş aynı evde birlikte yaşayacak arkadaş arıyorum
AYNI EVDE BİRLİKTE YAŞAYACAĞIM BİR ARKADAŞ ARIYORUM : yanlız yaşamktan sıkıldım, üniversitede okuyan bir bayanım ve evimi paylaşabileceğim yakışıklı erkek arıyorum, sempatik, sevecen, şefkatli bir erkeğe ihtiyacım var, arkadaş aynı evde birlikte yaşayacak arkadaş arıyorum. ilgilenenler bana bu sayfadan ulaşabilirler, istanbulda yaşamaktayım.
  • aynı evi paylaşacağım bayan arkadaş arıyorum
  • aynı evde kalacak kız arkadaş arıyorum diyenler
  • bir evi iki kişi paylaşabileceğim arkadaşlar ariyom.

No comments:

Post a Comment

live stream watch

kız arkadaş ara - internetten kız arkadaş bul.

bayan arkadaş bul

Popüler Yayınlar - en çok ziyaret edilen sayfalar