Live Stream

Live Stream
live

Tuesday, December 07, 2010

facebook hesabima giremiyorum facebuk hesabima giremiyom

facebook sitesi girişi
FACEBOOK HESABIMA GİREMİYORUM - FACEBOOK AÇILMIYOR : Facebuk hesabıma girebilmem için ne yapmalıyım, internete giriyorum ama bir türlü feysbuk hesabıma giriş yapamadım, ne yapmalıyım bilen varsa yardımcı olursa çok teşekkür ederim.

facebook hesabıma giremiyorum
facebook sitesi girişi, facebok sayfası giriş yap. sosyal paylaşım sitesi olan feysbuk sizler için resim ve dosya paylaşımı sağlıyor. sizde hemen facebook'a şifrenizle giriş yapınız.
altta en çok sorulan sorular bulunmaktadır.
  • facebooka resim atamıyorum
  • nasıl resim yükleyebilirim yada atabilirim
  • kendime sayfa yapmak istiyorum
  • facebook skin ve skinleri
  • tema teması değişmek istiyom
  • hareketli resim yüklemek yükleyemiyorum
  • şifremi değişmek istiyorum
  • gizlilik ayarları nasıl yapılır
  • arkadaş eklemek ve silmek nasıl ?
  • facebook oyunları okey + tavla vb oyun hileleri programı
  • hesabımı silmek yeni hesap açmak istiyorum
  • facebok kapandımı - sayfa görüntülenemiyor hatası çözümü.
  • sohbet chat arkadaş - kız bayan erkek arkadaş ara bul
  • feysbukta ve feysbuktaki arkadaşlarımın resimlerini nasıl görebilirim.
  • ünlülerin facebook adresleri.

facebook

1 comment:

  1. feysbukta okey oyun hilesi varmı, okeyde hile yaıpılıyormu ? okey hile programı ve programları ara bul. facebook okey, tavla, batak, salonları, mynet çanak okey hilesi.

    ReplyDelete

live stream watch

kız arkadaş ara - internetten kız arkadaş bul.

bayan arkadaş bul

Popüler Yayınlar - en çok ziyaret edilen sayfalar