Live Stream

Live Stream
live

Sunday, December 26, 2010

siir dunyanin en guzel siiri super bir şiir siteleri

ŞİİRLER
ŞİİR SİTELERİ VE DÜNYANIN EN GÜZEL ŞİİRLERİ :

EN GÜZEL ŞİİR
Kendi şiirlerimi yazabileceğim siteler arıyorum, şiirimin yayınlanabileceği, şiir gönderebileceğim web siteleri varmı ? şiir yazıp yayınlamak istiyorum. en güzel şiirler, aşk, öfke, sevgi, anlamlı, mükemmel, etkileyici, ağlatan, düşündüren, çok farklı, değişik, şiir örnekleri. alttaki şiire bakın mükemmel ötesi bir şiir lütfen okuyunuz.


ŞİİR
SEN BENİM BU DÜNYADAKİ CENNETİMDİN
UMUDUM HAYALİM HERŞEYİMDİN
KALBİMİN HER ATIŞININ SEBEBİYDİN
DÜNYAYI BİLE GÖRMEZDİM
ÇÜNKÜ SEN GÖZLERİMDEYDİN

ÖL DESEN ÖLÜRDÜM UĞRUNA
KÖLEYDİ ÇÜNKÜ BU CAN SANA
SAHİP ÇIKAMADIN BU AŞKA
VARDIR DEDİN SENDEN BAŞKA
VURDUM KENDİMİ DAĞA TAŞA

GÖZÜMDEN AKAN HER DAMLA YAŞA
ANLADIM DEĞMEZMİŞ BOŞA
BANA ŞİMDİ GELSEN KOŞA KOŞA
TEK LAFIM OLUR SANA
YANLIZLIĞINLA KAL BAŞBAŞAAAA

BESTE = TUNCAY
SÖZ = TUNCAY
YAYINCI = yine TUNCAY

2 comments:

  1. DÜNYANIN EN GÜZEL ŞİİRİ BU : ben çok beğendim dünyadaki ve dünyanın en güzel şiiri bu olsa gerek. mükemmel şiir sitesi ve şiir siteleri burada.

    ReplyDelete
  2. işte size dünyanın en güzel şiiri - ben bu şiiri çok beğeniyorum, yazan kişi çok güzel yazmış, dünyanın en güzel şiir'i bu olsa gerek.

    ReplyDelete

live stream watch

kız arkadaş ara - internetten kız arkadaş bul.

bayan arkadaş bul

Popüler Yayınlar - en çok ziyaret edilen sayfalar