Live Stream

Live Stream
live

Thursday, December 09, 2010

istanbuldan bayan arkadas ariyorum istanbul bayan

istanbuldan bayan istanbullu bayanlar
İSTANBULDAN BAYAN ARKADAŞ ARIYORUM : istanbul ve çevresinde yaşayan bayan arkadaş arıyorum, evli dul farketmez yeterki fikir olarak anlaşabileceğim açıkgörüşlü bayan arkadaşlarla tanışmak istiyorum, istanbul bayan arkadaş bul, para karşılı ücretli kalacak ev arkadaşı olabilir. Herşey saygı ve sevgi çerçevesinde olmalı.

istanbul bayan arkadaş
  • gezmeyi eğlenmeyi seven bayanlar
  • uçarı çılgın emo bayan arkadaş
  • zengin zevk için yaşayan istanbullu bayanlar
  • istanbulun en güzeli ve en güzel kızı kimdir ?
  • istanbuldaki bayanların takıldığı mekanlar.
istanbul bayan telefonları

5 comments:

  1. E-mail : muratkavalci@hotmail.com İrtibat Tel : 05356024728 ve 05456107596 İsmi : MURAT..... SELAM BEN İSTANBUL AVRUPA YAKASINDAN MURAT KAVALCI...AVRUPA YAKASINDA KENDİ DAİREMDE YALNIZ YAŞIYORUM..33 YAŞ 1.72 BOY VE 65 KİLOYUM..BEKARIM HİÇ EVLENMEDİM ..MESLEĞİM ÖZEL GÜVENLİK...3 DAİREM VAR MADDİ DURUMUM İYİ AMA MUTSUZUM...İMAMHATİP VE İLAHİYAT MEZUNUYUM...SİVAS-ZARA DOĞUMLUYUM...AİLEM SİVASTA YAŞIYOR....SİGARA DAHİL HİÇBİR KÖTÜ ALIŞKANLIĞIM YOKTUR...KAHVEHANEYE VE EĞLENCE YERLERİNE ASLA GİTMEM...BİRAZDA UTANGAÇ VE İÇİNE KAPANIK BİRİYİM...SÖZ VERİRSEM SÖZÜMDEN ASLA DÖNMEM...ASLA YALAN SÖYLEMEM VE SEVERSEM ÖLÜMÜNE SEVERİM VE SEVDİĞİMEDE TAPARIM...TEMİZ BİR AİLEDE YETİŞMİŞ KÜLTÜRLÜ BİR İNSANIM...SEVDİĞİME SADIK KALIRIM VE BAĞLANIRIM...BENDE ASLA YANLIŞ OLMAZ VE ASLADA ALDATMA OLMAZ...GÜNÜMÜZDE SAĞLAM KARAKTERLİ, DÜRÜST, İNANÇLI,TEMİZ, NAMUSLU VE HELAL SÜT EMMİŞ BİR KIZ BULMAK ÇOK ZOR...İNSANOĞLU ÇİĞ SÜT EMMİŞ, KİME İNANACAĞINI, KİME GÜVENECEĞİNİ BİLEMİYOR İNSAN BAZEN..BEN GENELLEME YAPMIYORUM AMA KIZLARIN BİRÇOĞU İKİYÜZLÜ VE NANKÖR...BEN ÇOK DARBE YEDİM,ÇOK YARA ALDIM AMA YİNEDE KENDİME OLAN SAYGIMI KAYBETMEDİM VE HAYATA KÜSMEDİM...EVLİLİK HAYALLERİ KURARKEN 20 MİLYAR DOLANDIRILDIM...KANDIRILIP TUZAĞA DÜŞÜRÜLDÜM...AMA ARTIK GERÇEKTEN MUTLU VE HUZURLU OLMAK İSTİYORUM...ARTIK BAZI ŞEYLERİN DEĞERİNİ ÇOK İYİ ANLIYORUM...EVLİLİK SORUMLULUKTUR VE BAĞLILIKTIR.BUNU TAŞIYABİLECEK TEMİZ KALPLİ BİR BAYAN ÇIKMADI KARŞIMA BENİM....GERÇEKTEN SICAK VE MUTLU BİR YUVA KURMAK İSTEYEN, MUTSUZ OLAN VE MUTLULUĞA AÇ VE SUSAMIŞ BİRİYİM BEN..AÇIKLAMALI MESAJ BEKLİYORUM SENDEN...ARADIĞIM SADECE MUTLU, HUZURLU VE SICAK BİR YUVA...BENİ BEN OLDUĞUM İÇİN VE BENİ ÖMÜRLÜK VE ÇIKARSIZ SEVECEK BİR BAYAN ARIYORUM BEN ..İNŞALLAH BU KİŞİ SEN OLURSUN.... TELEFON NUMARASI VE İSİM BIRAKIRSAN SENİ ARARIM....YADA BANA TELEFON NUMARAMDAN VE MSN ADRESİMDEN ULAŞABİLİRSİN....ALLAHA EMANET OLUN....HOŞÇAKALIN...ÇİLEKEŞ SİVASLI-MURAT KAVALCI tlf:05356024728 ve 05456107596 ve mrtkvlc@hotmail.com ve muratkavalci@hotmail.com

    ReplyDelete
  2. İSTANBUL BAYAN ARKADAŞ BUL : ayrıca istanbul bayan arkadaş arıyorum diye yazdım googleye burası açıldı. bi baktımki tüm istanbuldan bayanlar burada toplanmış.

    ReplyDelete
  3. hey istanbulun güzel bayanları nerdesiniz, ben istanbulda yaşıyorum, tüm güzel bayanları ve kızları bekliyorum, 0 532 5678954 hadi kızlar arayın konuşalım tanışalım, gezelim tozalım eğlenelim para bol, arabam son mpdel keyfim süperr.

    ReplyDelete
  4. istanbul bayan arkadaş arıyorum, istanbulda yaşayan ve sevgili olmak istiyorum diyebileceğim, istanbullu güzel bayan arkadaş arıyorum.

    ReplyDelete
  5. İSTANBUL BAYAN ARKADAŞ BUL : beraber takılabileceğimiz istanbuldan bayan arkadaş arıyorum. tüm istanbullu bayanları bekliyorum.

    ReplyDelete

live stream watch

kız arkadaş ara - internetten kız arkadaş bul.

bayan arkadaş bul

Popüler Yayınlar - en çok ziyaret edilen sayfalar